טורבו, גלי הינע, מדחסי אוויר ועוד
לחלקים מקוריים מהיצרן / שיפוץ חלק קיים
צור איתנו קשר

אופציות למימון רכב יד 2

רכב יד 2 שעבר בדיקות שהוא במצב מכני תקין.

הסיבות לרכישת רכב יד 2

כל אדם מחליט לרכוש רכב בהתאם לאפשרויות הכספיות שלו ובהתאם לסוג הרכב המתאים לו מבחינת גודלו וכמות המושבים הקיימים בו. סטודנט שנוסע בכל יום לאוניברסיטה יסתפק ברכב קטן שעלותו היא נמוכה ומשפחה גדולה תרכוש רכש שיש בו 7 מקומות ישיבה, לנוחות מרבית של כל אחד מבני המשפחה.

מימון רכישת רכב

בכל מקרה מדובר בהוצאה כספית משמעותית ולא לכל אחד יש את הסכום הכספי הנדרש להוצאה זו. יש לקוחות שיש להם כסף אך הוא סגור בחיסכון והם מעדיפים לא לשבור אותו אלא להשאיר אותו למטרות אחרות ויש לקוחות שאין להם את מלוא הסכום ולכן מעוניינים לקחת הלוואה מגורם מסוים כדי להעביר את התשלום למגרש המכוניות שבו רכשו את הרכב.

אופציית לקבלת הלוואות לצורך רכישת רכב

קיימים כמה גורמים במשק שמציעים הלוואות עבור מימון רכב. יש גורמים שמאשרים את ההלוואה בהתאם למצבו הפיננסי בבנק או בחברת האשראי וזאת כדי שיוכל לעמוד במחויבות החודשית של החזר התשלומים עד סיום תקופת ההלוואה.

מימון דרך הבנק

הרוכש פונה לבנק ובהתאם למסגרת האשראי שלו למחויבויות הפיננסיות האחרות שלו, ההכנסות הקבועות, הביטחונות והחריגות ממסגרת האשראי, הבנק יאשר או לא יאשר את ההלוואה. גם סכום ההלוואה ייקבע על ידי הבנק ויש מקרים שהסכום שיאשר הבנק הוא נמוך מהסכום הנחוץ לצורך רכישת הרכב. המסגרת הכללית של המימון היא בין 60-50 אחוז מערך הרכב בריבית של פריים + 2.5 אחוז ובפריסה ל 60-36 תשלומים.

אחד החסרונות העיקריים של לקיחת הלוואה מהבנק היא בכך שהבנק עלול לצמצם את מסגרת האשראי בחשבון הבנק, דבר שיקשה על ההתנהלות היום יומית בחשבון.

מימון דרך חברות האשראי

חברת האשראי תאשר בדרך כלל את בקשת ההלוואה על פי הרזרבות של כל לקוח, בהתאם להתחייבויות שלו לחודשים או לשנים הבאות אם רכש מוצרים נוספים בתשלומים. ברוב המקרים מדובר בהלוואות שהן יקרות וגם הן עלולות לצמצם את אופן ההתנהלות החודשי של כל לקוח.

חלק מההלוואות מאושרות מידית בשיחה טלפונית או באמצעות אתר האינטרנט והכסף מוזרם לחשבון תוך 3 ימים. הריבית נעה בין 14-3 אחוזים תלוי במקרה ומספר התשלומים נע בין 72-3 תשלומים בהתאם להתנהלות של כל אחת מחברות כרטיסי האשראי.

מימון דרך חברות הביטוח

אדם שיש לו חסכונות בחברת ביטוח או בחברת השקעות כמו קופות פנסיה או קופות גמל, יכול לקבל הלוואה שגובהה הוא עד 70 אחוז מערך הקרן. כדי לא להכביד על הלקוח הוא משלם בכל חודש ריבית בלבד, דבר שמסתכם יחסית בסכומים קטנים.

מעבר לכך כל הכספים שנצברו בחברת הביטוח ממשיכים לצמוח אף על פי שהוא קיבל הלוואה. הריבית משולמת לתקופה מקסימלית של 60 חודשים ולאחר מכן אפשר להחזיר את ההלוואה או למחזר אותה.