קבלו הצעת מחיר

הנפח 11 א.ת. חולון

יש לתאם הגעה מראש

info@sovigal.co.il

מענה עד יום עסקים אחד

073-7798832

ימים א' – ה' 07:30 – 17:00
ימי שישי וערבי חג 08:00 – 12:00

הסדנה של סוביגל

בסדנה שלנו ניתן לשפץ מכלולים לרכב פרטי, רכב כבד, צמה, כלי שייט, ציוד חקלאי ותעשייתי. הצוות המקצועי שלנו בעל ידע, ניסיון ומומחיות לשפץ כמעט את כל החלקים התקולים בתחום מגדי האוויר (טורבו), גלי הינע, מדחסים לרכב כבד. שעות העבודה הינן בין 7:30 ועד 17:00 ברוב המקרים אם החלק יגיע אלינו עד שעה 12:00 הוא יוחזר באותו היום. אנו עובדים עם חומרים ירוקים (ידידותיים לסביבה) ובתאם לסטנדרט המחמיר. הציוד שבידינו איכותי, כולל מכונת איזון חדשה.

חלקי חילוף לרכב

סוביגל מציעה מלאי של חלקי חילוף נרחב לכל סוגי מגדשי האוויר, מדחסים לרכב כבד וגלי הינע מהחברות המובילות בעולם, מקורי ותואם מקורי באיכות גבוהה. אפשרות הזמנה טלפונית, התאמה וודאית (באמצעות מספר שלדה).

צוות סוביגל כאן לשירותך!

מזה 30 שנה ויותר שאנו משרתים לקוחות בדרך המקצועית והאדיבה ביותר שניתן. אנו תמיד משתדלים להיענות בחיוב לכל בקשה של לקוח, לספק את השירות באופן המהיר ביותר ולעשות כל שביכולתנו כדי שתהיה גם אתה לקוח מרוצה. אנו ערים למשמעות של השבתה של כלי רכב פרטיים, ציוד תעשייתי, צמה, כלי שייט וכן הלאה, ולכן מוצאים פתרונות כמעט לכל חלק תקול. אנו משפצים מגדשי אוויר, גלי הינע, ומדחסי אוויר לרכב כבד, בנוסף יש לנו זמינות של חלקי חילוף מקוריים (oem) ותואם מקורי איכותיים, להציע בהתאם לפתרון המיטבי הנדרש על ידך הלקוח. כל הדרכים ליצירת קשר אתנו כאן בשבילך. אל תהסס לפנות אלינו בכל שאלה או בעיה שתתעורר.

שלח לצוות סוביגל הודעה

חלפים מקוריים

חלקי חילוף מקוריים לרכב

זמינות מידית של מאות פריטי יצרן מקוריים, קיימים גם פריטים חליפיים באיכות גבוהה, לצורך חיסכון כלכלי וחיסכון זמן (בעת חסר של חלק מקורי).

נסיון והובלה

ניסיון והובלה

לסוביגל ניסיון של 30 שנה ויותר בתחומי הליבה של הרכב הכבד (טורבו, מדחסי אוויר לרכב כבד, גלי הינע). ניסיון רב באיזון, חריטה וריתוך, החברה משתמש רק בחלפים איכותיים, לחברה מכונת איזון חדשה.

נסיון והובלה

תחנת שירות רשמית עבור כל סוגי הרכב

סוביגל נבחרה לשמש תחנת שירות רשמית המעושרת על ידי יצרני הטורבו המקוריים borgwarner, KKK, Schwitzer, Mitsubishi Turbocharger.

סוביגל - ייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום חלקי החילוף לרכב בעולם