טורבו, גלי הינע, מדחסי אוויר ועוד
לחלקים מקוריים מהיצרן / שיפוץ חלק קיים
צור איתנו קשר

באילו מקרים כדאי להזמין שירות מצברים עד הבית?

כשאדם נכנס לרכב שלו, מסובב את המפתח בתוך הסוויץ' והרכב לא מתניע, התוצאה היא תמיד גם שיבוש משמעותי של התוכניות וגם עוגמת נפש של ממש. איכשהו הסיטואציה הנ"ל, שנהגים רבים מכירים אותה וכבר חוו אותה על בשרם, מתרחשת כמעט תמיד ברגע ממש לא מתאים, ולכן גם כשאנחנו יודעים שיש פתרונות יעילים התחושה הראשונית היא לחץ ולפעמים גם כעס.

בהתאם הטיפ הראשון למי שהמצבר ברכב שלו שבק הוא להירגע, ולזכור שאמנם מדובר בתקלה מתסכלת, אבל בסופו של דבר לא נגרם נזק בלתי הפיך. למי שממש ממהר מומלץ פשוט לקחת מונית או להיעזר בחבר או קרוב משפחה וכך להגיע ליעד הדחוף – ואת בעיית המצבר לפתור בהמשך היום.

בכל מקרה כדאי לזכור שכאמור יש פתרון פשוט ואלגנטי: הזמנת שירות מצברים עד בית הלקוח.

שקט נפשי

היתרון הראשון של הזמנת השירות הנ"ל, ובהתאם גם התשובה הראשונה לשאלה שבכותרת, הוא שקט נפשי. אמנם ניתן בחלק מהמקרים להתניע את הרכב באמצעות כבלים ואז לנסוע למוסך, אבל תמיד ישנו החשש שמא בדרך הרכב ייכבה או ששוב תיתקעו – והפעם לא אצלכם בבית או בעסק כשאתם יכולים להמתין בנוחיות לשירות החלפת המצבר, ואפילו לנצל את הזמן לפעולות חיוניות אחרות. כשנתקעים במקום פחות נוח ונעים, נוצר בזבוז זמן יקר, ולכן חבל להסתכן.

אם בכל זאת בחרתם להטעין את המצבר עם כבלים, ודאו שהמצבר שאליו אתם מחברים את זה שלכם לא חזק מדי. דגש קריטי נוסף הוא לוודא שכלי הרכב לא נוגעים האחד בשני.

המצבר המתאים ביותר לרכב שלכם

חברות שמספקות שירות החלפת מצבר עד הבית מתאפיינות בשירות איכותי. המרכיב הראשון בשירות הוא זמינות גבוהה והגעה מהירה, וזאת מתוך הבנת המצוקה שלכם והצורך בפתרון מידי. המרכיב השני הוא הייעוץ המקצועי שמבטיח התקנת מצבר שמותאם באופן מושלם גם לרכב שבו אתם נוהגים וגם למסגרת התקציב שלכם.

בזכות האיכות הנ"ל תוכלו לדעת בוודאות שהמצבר החדש ישרת אתכם ביעילות ולמשך פרק הזמן המרבי האפשרי. בהקשר זה כדאי לדעת שתוחלת החיים של מצברים לרכב היא 3-4 שנים. בהתאם רצוי לציין את מועד הרכישה בדרך שתבטיח תזכורת בעוד 3 שנים לגבי הצורך המתקרב בהחלפת המצבר.

איך לשמור על המצבר?

אחרי שנהניתם מהיתרונות של שירות מצבר עד הבית כדאי כמובן לשמור עליו. המלצה אחת היא להשתמש אך ורק במים מזוקקים כדי למלא את המים במצבר, ועוד המלצה חשובה היא לא להגיע למצב בו במשך שבוע רצוף הרכב לא מותנע. אם אתם בחו"ל למשל, בקשו ממישהו שאתם סומכים עליו להתניע את הרכב אחת לכמה ימים. אם אתם בבית אבל אין לכם צורך לנסוע לשום מקום, כנסו בכל זאת לרכב והתניעו אותו – כדי לטעון את המצבר שממשיך להתרוקן גם כשהרכב עומד.