Scrap car

טורבו, גלי הינע, מדחסי אוויר ועוד
לחלקים מקוריים מהיצרן / שיפוץ חלק קיים
צור איתנו קשר

חדש במחיר מוזל, פתרונות לרכישת רכב לאחר גריטה

אם מדובר על רכב ישן שאינו אספנות או יקר ערך-סנטימנטלי לבעליו, בהחלט יש מצבים שכבר לא ניתן או לא משתלם לתקן את המכונית. במקרה בו הרכב אינו בר תיקון או שאינו משתלם, לעיתים בעלי הרכב יבחרו לצמצם הפסדים באמצעות גריטה. במקרה שלא ניתן למכרו, ע"י מכירת חלקי הרכב לברזל, אפשר אפילו לעשות מזה רווח (לא גבוה). 

קודם כל, בואו נבין מהי גריטה ומה ההליך בעצם כולל. תהליך גריטת רכב כולל בדרך כלל פירוק רכב כדי לגרוט חלקי מתכת. גריטת מכונית היא תהליך של פירוק הרכב על חלקיו השונים והפיכת חלקי הרכב לחלקי ברזל שניתנים למכירה. גריטת רכב כרוכה בתהליך של לקיחת רכב ישן ופירוקו לחתיכות שניתן למחזר ולבצע בהן שימוש חוזר בתעשיות שונות. וחשוב לדעת, שתהליך גריטת רכב אינו מסובך. זה מתחיל בהוצאת כל הנוזלים מהרכב, ניקוזם ולאחר מכן הסרת חומרים מסוכנים כמו סוללות, שמן, דלק וכו'. 

מה עושים לאחר גריטת רכב?

אם בחרתם לגרוט את רכבכם, למזלכם שוק המכוניות כיום מגוון ויש מבחר אפשרויות לרכישת רכב חדש או רכב יד שניה במצב טוב. 

בעזרת מסלולי ליסינג פרטי יד שניה לרכבים, כל אחד בימינו יכול למצוא את הרכב שלו או שלה. 

אבל יחד עם זאת, חשוב לציין כי בדרך כלל בגין גריטה, תקבלו סכום כסף לא מאוד גבוה. לרוב, יהיה מדובר בכמה מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים בודדים בלבד. לאחר קבלת הכסף, מגיעים לסוכנות ליסינג פרטית ומתיישבים לתכנן את מסלול ההחזרים החודשיים על הרכב. במובן זה, קניית רכב יד שניה היא אופציה נהדרת להתחדש ברכב יחסית חדש ובמחיר סביר.

היתרונות של ליסינג פרטי יד שניה לרכבים 

כאשר אתם בוחרים לרכוש (או לחכור בעצם) מכונית במסלול ליסינג פרטי יד שניה לרכבים, יש לכך מס' יתרונות מהותיים. קודם כל, קניית רכב מחברת ליסינג מאפשרת לכם להנות מ-ציי רכב רבים, המון אפשרויות וסוגים של רכבים. 

כמו כן, תוכלו למצוא רכבים במחיר מתחת למחירון, כאשר לרוב אדם אחד נהג ברכב במשך 3 שנים והחזירו לסכנות הליסינג. חכירת רכב בליסינג פרטי גם תאפשר לכם שקיפות מלאה של היסטוריית טיפולים מסודרת, כמו גם תיעוד מלא של הקילומטראז' של הרכב.

ליסינג פרטי, חברת השכרה או רכישה מאדם פרטי? 

אם אתם מתכננים קניית רכב מחברת השכרה, אתם צריכים לקחת בחשבון שאמנם חברות אלו כוללות ציי רכב רבים, אבל תחלופת הנהגים בד"כ גבוהה, כמו גם ק"מ בד"כ מעל הממוצע.

קניית רכב מאדם פרטי  היא אפשרית גם כן, אבל קחו בחשבון שתצטרכו חיפוש ארוך יחסית, כמו גם לשלם כנראה מחיר מחירון ומעלה. ולגבי ההיסטוריה המתועדת של הרכב, קחו בחשבון שזה נתון לפרצות במובן של טיפולים וזיוף קילומטראז'. 

רכב בליסינג פרטי יד שניה – הדרך שלכם להתחדש בזול! 

חברת ליסינג פרטית יכולה להיות דרך מצוינת להתחדש ברכב חדש וצעיר בשנותיו על הכביש. אתם יכול להשיג רכב כמעט חדש לגמרי בעלות נמוכה יותר, וללא הטרחה שתצטרכו להתמודד עמה כאשר מחפשים רכבים בלוחות הרכבים באינטרנט. אתם מגיעים לסוכנות, מטיילים בין הרכבים ובוחרים את 4 הגלגלים שלכם. 

כמו כן, תוכלו גם להימנע מחוויית קניית רכב מסורתית, שבה צריך לנהל משא ומתן עם המוכר. אם אתם מעוניינים באפשרות זו, עדיף לדבר עם מומחה ליסינג מנוסה שיוכל לעזור לכם למצוא את הרכב המתאים לתקציב ולצרכים שלכם. נסיעה נעימה (וזולה)!

לא מאמינים? הינה כמה מכוניות בעלות קרבורטור ולאחר התקנת טורבו

מעוניינים להתקין טורבו לרכב עם קרבורטור? צריכים עזרה? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע!

מי אנחנו? סוביגל הינו בית מלאכה המשפץ גלי הינע, טורבו ומדחסי אוויר עם ניסיון רב. לסובגיל מלאי גדול של טורבו ומדחסי אוויר כחלק ממגוון חלקי חילוף לרכב של החברה.

מאמר זה נכתב בגדר המלצה בלבד ולא מהווה תחליף לייעוץ מקצועי