טורבו, גלי הינע, מדחסי אוויר ועוד
לחלקים מקוריים מהיצרן / שיפוץ חלק קיים
צור איתנו קשר

טיפים לטיפול ושמירה על רכבי קרוסאובר

תמונה – Pixabay

טיפול ושמירה על רכבי קרוסאובר מהווה מלאכה פשוטה אשר ניתן להשיגה בעזרת הקפדה על כמה כללי אצבע פשוטים. החל משימוש בחלקי חילוף איכותיים, דרך שמירה על קשר קבוע עם המוסך ועד לבדיקה של איכות הצמיגים. מעוניינים לקרוא על עוד דרכים? קראו את הכתבה הבאה.

בחירה בחלקי חילוף איכותיים

שימוש בחלקי חילוף איכותיים מהווה את אחד הנדבכים החשובים ביותר בשמירה הקרוסאובר שלכם לאורך זמן. במידה והרכב שלכם נמצא במוסך, חשוב שתשאלו באילו חלקי חילוף מתכוונים להשתמש, האם הם שייכים ליצרן המקורי והאם יש אחריות על חלק זה. על אף שמדובר בהבדלים של ממש בעלויות – אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

טיפולים במוסך איכותי

למרות שבמרבית המקרים קרוסאובר חדש ואמין לא יאלץ אתכם לבקר באופן תכוף במוסך, יותר ממומלץ להיות בקשר רציף עם מוסך איכותי. חשוב לבצע בדיקות וטיפולים תקופתיים במועדם, לא להזניח כל רעש או נורית שנדלקת באופן מפתיע. במידה ואתם נוהגים בקרוסאובר ישן, זה רק טבעי שחלקים שונים יסבלו מבלאי ולכן חשוב לטפל נקודתית ובאופן מהיר בכל תקלה שעשויה לצוץ.

שימוש נכון בצמיגים

הצמיגים של הקרוסאובר שלכם נושאים עליהם משקל רב ולכן חשוב לוודא שהם תקינים ומתאימים לדגם שברשותכם. יתרה מכך, חשוב לוודא שהם מלאים ונמצאים בלחץ המתאים ( עניין זה יכול לחסוך דלק רב), כדי לספק לכם אחיזת כביש טובה. בנוסף, המפגש עם האספלט הישראלי החם – עלול לגרום לשחיקה מהירה ולכן כדאי לבדוק באיזה מצב נמצא כל צמיג ברכב.

חנייה במקום מקורה

מכיוון שבמרבית השעות הקרוסאובר שלכם נמצא בחנייה – חשוב שתקפידו להחנות אותו במקום ראוי. העדיפו חנייה מקורה, אשר תמנע מפגש ישיר של קרני השמש החמות עם השלדה של רכבכם ותפגע בצבע הייחודי שלו. יתרה מכך, בחירה בחנייה שכזו עשויה אף לשמור על האיכות של ריפוד הרכב. וזאת עוד לפני שנגענו בהשפעה של החום על צריכת המזגן כאשר תשובו לנסוע בו.

נהיגה זהירה ובטוחה

מעבר לעובדה שחשוב לציית לכל תמרורי התנועה, כדאי לדעת שנהיגה זהירה מאפשרת לכם לשמור על הקרוסאובר שלכם במצב טוב. השתדלו לנהוג באופן אחראי יותר ותוכלו להימנע מבלימות תכופות, קפיצות מעל במפרים או חלילה תאונות. כדאי להימנע גם מפניות חדות אשר עלולות להזיק לרכב לאורך זמן. נהיגה לא אחראית תאלץ אתכם להזדקק ליותר ויותר חלקי חילוף.

תא מטען נקי וריק

מכיוון שבחלק מדגמי הקרוסאובר תא המטען גדול יותר מאשר ברכב רגיל, כדאי לוודא שהוא ריק בסיומה כל קנייה. בלא מעט מקרים, אנשים נוטים להעמיס המון על תא המטען ושוכחים שבכך הם מעלים את המשקל הכללי של הרכב ומעמיסים עוד על המנוע. לכן השתדלו לשמור את הקרוסאובר שלכם נקי ולרוקן את תא המטען באופן שגרתי בסיום כל נסיעה.