טורבו, גלי הינע, מדחסי אוויר ועוד
לחלקים מקוריים מהיצרן / שיפוץ חלק קיים
צור איתנו קשר

כיצד לבחור נגרר מתאים לרכב שלנו

בחירת גרר אמורה להתבצע על פי שיקול מרכזי מוביל- ייעוד השימוש בה, כלומר התאמת סוג הגרר לדבר שאותו נדרשים או רוצים להוביל בתוכו או באמצעותו.

קיימים מגוון נגררים לשימושים שונים. על מנת לוודא כי אתם רוכשים את הגרר המתאים ביותר לצרכים ולדרישות שלכם מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע העומדים לרשותכם ולשירותכם במרכז המספק את כל סוגי הנגררים לכל השימושים  הייעודיים.

שימוש ברכב שגורר אחריו נגרר מחייב לנהוג בזהירות יתרה. ככל שהמטען שאתם גוררים כבד יותר כך, בהתאמה, אתם נדרשים למשנה זהירות.

להלן נקודות אחדות שחשוב להידרש אליהן ולשקלל אותם בשיקולי הבחירה:

  1. הגדירו מראש את הצורך שלכם לשימוש בגרר, כגון: רכב פרטי, רכב מסחרי, שינוע בעלי חיים, שינוע גנרטור, העברת רכבי שטח שונים למקום שבו ייעשה בהם שימוש ועוד.
  2. בחרו נגרר איכותי ובטיחותי העומד בתנאי התקן המחמירים והמחייבים, עשויים חומרים מגולוונים ועמידים.
  3. רכשו נגרר מחברה המעניקה לכם אחריות.
  4. בחרו נגרר מחברה המציעה לכם שירות תיקונים בכל מקום ובכל עת.
  5. חשיבות בחירת נגרר ייעודי היא קריטית למיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום בו. כך תבטיחו לעצמכם התאמה מרבית ומיטבית בין סוג הנגרר לבין השימוש המיועד לו.
  6. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתפשר במרכיבים החשובים ביותר- איכות  המוצר ובטיחותו.
  7. על מנת להתרשם מההיצע המגוון של נגררים, אין כמו מראה עיניים. לפני שאתם בוחרים ומשלמים, חשוב שתתוודעו אל המבחר ותתרשמו ממנו במו עיניכם. כמו כן התייעצו עם המומחים.
  8. ההבדל בין הנגררים עשוי/עלול להיראות לכם זניח אבל ההבדלים הם מהותיים; לא בכדי מוצעים נגררים שונים לצרכי השימוש השונים המתוכננים להם.

 

וו החיבור

הוו מהווה חלק בלתי נפרד מהנגרר והוא המחבר בין הרכב הגורר לבין הנגרר ה…נגרר. איכות הוו ובטיחותו, חוזקו ועמידותו, הם תנאי הכרחי לשימוש בטיחותי בנגרר. נדרשת אפוא התאמה מדויקת בין הוו לבין הגורר והנגרר. קיימים סוגים שונים, ייעודיים, של ווים, כגון לרכב מסחרי ולרכב פרטי. סוג הוו נבחר, בין השאר, גם לפי המשקל של התכולה שהגורר אמור לגרור באמצעות הנגרר. מדובר בעסקת רכישה הכוללת הן את הנגרר והן את הוו המתאים לו. חשוב לציין, כי החברה המקצועית והאמינה לא לוקחת סיכונים בדיוק כפי שאתם, הלקוחות, לא לוקחים סיכונים: היא מספקת אחריות מלאה גם על הוו ועל התקנתו.

עצה: אל תצאו לדרך לפני קבלת אישור על תקינותו של וו החיבור, כמו גם על כשירות הרכב שלכם לשאת נגרר. ודאו כי הנגרר מסומן כנדרש שמדובר, אכן, בנגרר.  כשאתם נוהגים, נהגו במשנה זהירות ולו רק בשל שאל הרכב שלכם מחובר נגרר.