גל הינע

טורבו, גלי הינע, מדחסי אוויר ועוד
לחלקים מקוריים מהיצרן / שיפוץ חלק קיים
צור איתנו קשר

מה זה גל הינע (דרייבשפט) והאם ניתן לשפץ?

גל הינע (באנגליתDrive shaft   דרייבשאפט) הינו חלק חילוף ברכב, שמעביר מומנט מהמנוע (תיבת הילוכים) לגלגלים אחוריים.
דרייב שפט נפוץ במיוחד ברכבי שטח 4×4,  עם מנוע קידמי והנעה אחורית אולם כמובן גם במשאיות, צמ"ה ועוד. קיום ברכבים עם הנעה קדמית בלבד, לא קיים דריישפט.

מחפש המלצה למכון שיפוץ דריישפט? לא יודע איפה מאזנים גל הינע?

אם אתה מרגיש רעידות בדרייבשאפט אחורי, או רעידות בדרייבשפט קדמי כנראה שגל ההינע של רכבך זקוק לטיפול. חופש בדריבשיפט מורגש באמצעות רעידות, בדרך כלל מעל מהירות 80 קמ"ש. נהגי שטח מנוסים ומומחים בתחום, נוהגים לנתק את גל ההינע האחורי ולנסוע עם הנעה קדמית בלבד, בכדי לדעת אם הבעיה קיימת רק בגל ההינע האחורי או הקדמי. 

הסרטון הבא מדגים כיצד שינוי זווית תפעולית של המפרק בגל ההינע משפיע על מהירות סיבובית לא אחידה ובהתאם לרעידות בעקבות חוסר איזון של גל ההינע. במצב בו המומנט מועבר באופן ישר מקצה אחד לשנה, ואין זווית במפרק גל ההינע המהירות זהה ואחידה לכל האורך, אולם עם יצירת זוית במפרק, המהירות משתנה – עולה ויורדת בצורה גלית. תהליך של איזון גל הינע מבטיח מהירות קבועה מהמנוע לגלגלים ובכך נמנעות הרעידות.

אתה מוזמן ליצור איתנו קשר לקבל ייעוץ ללא התחייבות לגבי איזון ושיפוץ גלי הינע לרכבי שטח, משאיות, טרקטורים, טנדרים ורכבי 4×4 מסוגים שונים. שיפוץ ואיזון גלי הינע מתבצע בחולון, אולם אנו מספקים שירות לכל הארץ, מהצפון עד הדרום. 

פנה לסובגיל עוד היום לקבלת הצעת מחיר לשיפוץ טורבו או שיפור גל הינע

ותופתע לגלות מהו פער המחירים בהשוואה לנותני שירות אחרים המתמחים בסוג המשאית שלך.

שאלות ותשובות נפוצות

העדיפות היא לשפץ את גל ההינע, מכיוון שעלות גל הינע חדש גבוהה משיפוץ. בנוסף, איכות דריישאפט משופץ זהה לגל הינע חדש, ואחריות זהה. חשוב לציין כי איזון גל הינע הוא גורם מרכזי בהבטחת איכות המוצר. גל הינע שאינו מאוזן על פי התקן עלול ליגרום נזק בין אם חדש או משופץ. האיזון של גלי ההינע אצלנו נעשה באמצעות מכונת איזון חדשה תוצרת CEMB.

בניית גל הינע מבוססת על חלקים חדשים ואיכותיים – OEM – ובעל מלאכה מקצוע מוביל. האיכות זהה  לגל הינע חדש. השיקול הוא שיקול כלכלי וזמינות – גלי הינע חדשים מיצרן הרכב ברוב המקרים אינה קיימת. אצלינו יש מגוון גדול של הגלי הינע, מוזמנים לבדוק.

החלפים שאנו משתמשים הינם מתוצרת אירופאית, אמריקאית ויפנית ובאיכויות הגבוהות ביותר מייצרנים מובילים כגון:   GKN, ELBE, SPICER, FAG, SKF, KOYO, NTN