טורבו לאוטובוסים
הטורבו חלק מרכזי במנוע של האוטובוס, לכל מנוע המותקן באוטובוס מותאם טורבו בהתאם לתכנון הנדסי על ידי יצרן הטורבו ויצרן האוטובוס. סוביגל הינה בעלת ניסיון מקצועי בשיפוץ מגדש טורבו, לכלל יצרני המנועים והאוטובוסים. שיפוץ הטורבו בתחום המשאיות הינו מורכב ומחייב מיומנות וניסיון של בעלי מקצוע בתחום שיפוץ המגדש. בנוסף, לחברה האחות – "אינטרטראק" מגדשי טורבו חדשים מתוצרת – Mhale, MHIMitsubishi, IHI-Clover, Garrett, Holset, BorgWarner, KKK, Schwitzer
גלי הינע ( דרייבשפט ) –
לאוטובוסים גל הינע אחד או יותר, המעביר את הכוח לגלגלים. שיפוץ ואיזון גל הינע מחייב עבודה מקצועית עם ציוד ייעודי. תקלה בגל ההינע עשויה לגרם לעלוית גבוהות עד כדי – השבתת המשאית וגרימת נזק למכלולים נוספים – דיפרנציאל ותייבת ההילוכים. שיפוץ יכול לכלול החלפת -צלבים, פנדלגר (תושבת מייסב), קצה צינור, צינור, קרדנים, יוקים. איזון גל הינע הוא קריטי המתאפשר בעזרת מכונת איזון ייעודית. לסוביגל מכונת איזון חדשה לגלי הינע תוצרת CEMB, כדי להבטיח את האיזון המיטבי ברמת דיוק גבוהה ביותר.
מדחס אוויר –
מדחס אויר לרכב כבד מספק אוויר למיכל אוויר המספק אוויר למערכת הבלימה ומערכת המתלה – כריות אוויר. שיפוץ מדחס אוויר מורכב ולכן מחייב שיפוץ על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים. בנוסף, לסוביגל גם מדחסי אוויר חדשים.
תהליך שיפוץ חלק חילוף בסוביגל
- מענה טלפוני
- קבלת גל ההינע בסוביגל
- אבחון דריישפט
- אישור הצעת מחיר
- שיפוץ (כ 3 שעות עבודה)
- דיירשפט אודי A6
- דיירשפט אודי A8